چرا لباس می پوشیم؟
تاریخ : شنبه 3 خرداد 1399
نویسنده : kimiagar

احزاب اغلب با سؤالاتی سرگرم کننده انجام می شوند ، مانند آنچه باید ارائه دهند؟ چه کسی را به ارمغان بیاورد (اگر شما به علاوه یکی دارید ، یعنی)؟ جنس های مختلف لباس ؟ کی باید رسید؟ و ، مهم ، چه چیزی بپوشیم؟ اکثر ما فقط اتفاق نمی افتد که یک روپوش ابریشمی به طول کف یا یک خیاط آویز در کمد خود آویزان کنیم و منتظر روزی هستیم که سرانجام دعوت ملاقات ما ملاقات کند. اما آیا این حتی نوع مناسبی برای پوشیدن چنین رویدادی است؟ برای هر مناسبت در تقویم اجتماعی شما پاسخ و گزینه هایی دریافت کرده ایم. مدل های مختلف لباس وجود دارد.

چرا لباس می پوشیم؟


تعهدات اجتماعی شرط لازم برای احساس عالی در مورد ظاهر شما نیست. شما می توانید به راحتی لباس بپوشید زیرا ظاهر خوب شما را خوشحال می کند. اما بیشتر مواقع غیر از این ، موقعیت هایی که در مراقبت از لباس هایمان اهمیت زیادی می دهیم اتفاقات بزرگی با کدهای صریح لباس است. بهترین سناریو این است که ما به هر دو دلیل لباس می پوشیم: زیرا این باعث افزایش عزت نفس ما می شود و به این دلیل که می خواهیم وضعیتی مناسب پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: انتخاب لباس برای انواع پوست ، جنس لباس کودک

هنوز شناختن آنچه مناسب است می تواند یک خراش دهنده سر باشد. کد لباس ممکن است ضمنی باشد ، و حتی هنگامی که صریح است ، رمزگشایی رمزگشایی دشوار است. به همین دلیل ما آن را برای شما در اینجا بیان کردیم.


گاه به گاه: لازم نیست لباس بپوشید. کفش ورزشی ، شلوار جین و تی شرت همه قابل قبول است و حتی تشویق می شود.
لباس معمولی: شما باید لباس بپوشید ، اما فقط کمی. پوشیدن کفش های ظریف تر ، شلوار جیب شلوار جین ، شلوار جین آبی نیست (هرچند جین با نوع پیراهن مناسب باشد - بعداً).
لباس کسب و کار: شما باید لباس شخصی را انجام دهید که ممکن است برای شغل مشتری مداری باشد. البته تغییرات زیادی در این دسته وجود دارد. این ممکن است به معنای کت و شلوار ، دامن به طول زانو ، یا جلیقه شکاف و خاکی باشد. اما قطعاً به معنای بدون شلوار جین و کفش ورزشی نیست.
کوکتل: شما باید هر روز لباس بسیار مطلوبی بپوشید. جداگانه را در ساتن ، ابریشم یا مخمل جدا کنید. لباس وقتی شک دارید مشکی بپوشید.
کراوات سیاه: شما باید یک لباس بسیار ظریف بپوشید - مثلاً ، یک لباس بلند یا یک لباس کوکتل که در طرف دلخواه خود باشد - یا یک کتانی.
کراوات سفید: باید خیلی فانتزی به نظر برسید. روتختی ، روپوش های کف و به طور بالقوه دستکش های سفید همه روی میز هستند.

https://www.nytimes.com/guides/fashion/how-to-dress-up




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید